آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

هدیه های ته تغاری من

1394/10/10 12:46
نویسنده : مامان آرین
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این مدت همه خیلی زحمت کشیدن و برات کلی کادو خریدن دوست داشتم از همه شون عکس می گرفتم و نگه میداشم برای بعدها که ببینی و قدر زحمتای همه ی عزیزای دور و برتو بدونی اما راستشو بخوای بعضی وقتا یادم میره بعضی وقتام خودم بعد از چند وقت کادوهاتو می بینم که دیگه استفاده شده و قابل عکس گرفتن نیست!!! وسایل خرد و ریزت مث لباس های زیر و اسباب بازیهای دم دستی و اینطور چیزا رو واقعا نمیدونم کی میخره؟چه وقت میخره؟!!!!ولی با همه این اوصاف از یه تعدادی شون برای یادگاری برات عکس میذارم و مطمئنم خودم بعدها که عکسارو ببینم حتی از خودتم بیشتر براشون ذوق میکنم چون مطمئنا یاداوری خاطرات قشنگ به اندازه خود اون اتفاقا حال آدمو خوب میکنه.

و تو قشنگترین اتفاق زندگی مایی

وقتی کسی بهت هدیه میده یعنی برات وقت گذاشته و بهت فکر کرده هیچ وقت زیاد و کمش مهم نیست اون محبتی که برات خرج کرده مهمه و تواین مدت خونواده بابا جون و من برات سنگ تموم گذاشتن

دوست دارم قدردان محبت همه اطرافیانت باشی و اینم میدونم که باید اینو از ما یاد بگیری

همین...

اینم عکس کادوهات

این کیک محصوص آرین جون بود که عمه مهربونش براش گرفته بود

این لباس های خوشگل و کتاب داستانهاتو کره جغرافیا رو همه با هم کادو گرفتی جوجوی دانشمند من!

این دو تا لباس پایین رو وقتی تنت کرده بودن من دیدم

این لباس بالایی رو باباجون برات خرید و اصلا مهلت نداد من نگاش کنم سریع خودش تنت کرد و تو هم یه عالمه براش خودتو لوس کردی!!!

فوک دریاییت هم رقض نور داره هم آهنگ و هم حرکتهای خیلی بامزه...

به به چه لباسای خوشگلی داری جوجه...!!1

همیشه که نباید کادو گرفت بعضی وقتام باید کادو داد!!این کیک اولین کادوی آرین به باباجونش بود که در کنار صد دلاری ای که مادر و پدرم به باباجون آرین خان هدیه دادن یه هدیه فوق العاده شد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)