آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

کادوهای عیدمون

1395/2/4 9:35
نویسنده : مامان آرین
120 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس از کادوهای بعد از سال تحویل من و آرین جون با ذکر مشخصات!!!....

البته دست همگی عزیزامون که کلی هم نقدی خوشحالمون کردن درد نکنه مخصوصا پدر و مادر و پدربزرگ عزیزم که وقتی برای عیددیدینی رفتیم خونه شون با این که شب قبل حسااابی به زحمت افتاده بودن و کلی هزینه کرده بودن بازم بالاتر از انتظارمون به من و تو و بابایی کارت هدیه های 150هزار تومانی عیدی دادن که موقع نقد کردنشون از بانک خیلی اتفاقی یکی از آشناها دیدمون...

هر چند که نعمت بودنشون خودش بزرگترین هدیه ست

به خصوص بابای مهربونت که آرامش رو نصیب زندگیمون کرده خونه ی کوچیکمون رو با دنیا عوض نمیکنم و تحمل جدایی مونو ندارم و اینا همه از خوبی های باباجونه...

هر چی بیشتر میگذره و دیده ها و شنیده هام بیشتر میشه قدر زندگیمونو بیشتر میدونم

زندگی قشنگی که آرامش و خوشی و قشنگیش واقعیه نه لازمه بزرگنماییش کنم نه لازمه با صدای بلند فریادش بزنم چون واقعیه چون هست....

از کارم خونواده م موقعیتم راضیم و این آرامش رو برای همه میخوام...

الان دغدغه م کنکور دایی علی و موفقیتش تو آزمونه امیدوارم مثل دایی محمد یه رشته خوب و عالی که باعث افتخار باشه قبول بشه  چون برادرای من واقعا نمونه اخلاق و ادبن و حقشونه رشته های خوب درس بخونن...

امسال برنامه مون این بود که برای عید ماشینمونو عوض کنیم و به لطف خدا موفق شدیم

خودمم برای عیدی از بانک سفارش کارت هدیه داده بودم که اسم عزیزایی که میخواستیم بهشون عیدی بدیم رو با تبریک عید روش نوشته بودیم و همه خیلی خوششون اومد

ایشالا که صد سال به از این سالها.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)