آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

هوای خوش بهار

1395/3/2 8:09
نویسنده : مامان آرین
127 بازدید
اشتراک گذاری

امسال قشنگترین بهار زندگیمونو با نی نی خوشگلم گذروندیم یه عالمه مسافرت داخل استان و الانم شمالیم خیلی خیلی همه چی عالی و حسابی داره خوش میگذره همه مون کاملا خوش مسافرتیم و از کنار هم بودن و این طبیعت قشنگ لذت میبریم البته دایی علی به خاطر کنکورش نتونست بیاد و بابامحمودم موند پیشش ایشالا دفعه بعد دسته جمعی.....عکسا قشنگتر حال خوبمونو به یادگار میذارن برات میذارمشون که بدونی اولین مسافرت به تو هم حسابی خوش گذشت جوجو.....واقعا بعد از یه عالمه کار و زندگی تو این دنیای ماشینی هر از چندگاهی تغییر آب و هوا لازمه و اصلا نمیشه که نباشه.....اولین مسافرت یه روزه رو سه نفره رفتیم اصلام سخت نبود اخه نی نی من ماهه اذیت کردن بلد نیست......هفته بعد مادرجون و مامان بزرگ بودن و حسابی خوش گذشت....خدایا آدمای زیادی حسرت داشتن روزای خوب رو دارن خیلیا گرفتارن خیلیا مریضن خیلیا بی پولن خیلیا حالشون خوب نیست حالا به هر دلیلی درد هست ولی درمان تویی آرامش ما رو ابدی کن لذت این آرامشو به همه ی مردم عنایت کن.....خدایا ممنون.....درک میکنم که این وبلاگ برای ثبت لحظه های قشنگته و میخوام این حس قشنگ مادرانگی رو لمس کنی و لحظه های قشنگمو باهام سهیم باشی.....اینجا فقط قراره از تو بگم و امیدوارم این از تو گفتنها همیشه مثل تاحالا قشنگ باشه....میدونم ازمون یاد میگری همون طوری که ما از پدر و مادرامون یاد گرفتیم و طرز زندگی ما از بچگی برامون یادگاری مونده و این یه واقعیته.......نی نی عزیز و خوشگل من عزیزدردونه و ته تغاریه و اصلا قرار نیست لحظه هاش با کسی قسمت بشه و این فقط مخصوص آرینه و نه هیچ نی نی دیگه ای چون پسر من با همه فرق میکنه....اونقدر برام عزیزی که حاضر نیستم لذت از تو نوشتن رو با هیچ چیزی عوض کنم

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله
3 خرداد 95 0:11
به به همیشه به شادی و تفریح قربون آرین خوشگل خودم ...چه عجب روناک جون فرصت کردی وبلاگتو آپ کردی!!!ماشالا همیشه سرگرمی و با برنامه .امیدوارم همواره اوقاتت پر باشه روزگار به کامت باشه...گل سرسبد
مامان آرین
پاسخ
مرسی خاله گلم ایشالا همیشه به شادی در کنار شما عزیزانم
پرنسس آنیکا
15 خرداد 95 8:30
وای خدای من چ عروسکی...ماشالله گل پسرم چ نانانسی
شفق
15 خرداد 95 22:45
ارین خوشگلم عزیزم ان شاء الله همیشه لحظات خوشی داشته باشی
مامان آرین
پاسخ
مرسی عشق خودم فدای روی ماه تو