آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

قبل از یکسالگی عشق کوچولومون...

1395/6/24 8:41
نویسنده : مامان آرین
97 بازدید
اشتراک گذاری

تولد نی نی نازم هزار بار مبارک باشه...

از قبل به دنیا اومدنت هم آرزوم بود روز تولدت یا موقع به دنیا اومدنت بچه های بهزیستی رو تولد مهمون کنیم موقعی که به دنیا اومدی که اصلا شرایطمون مساعد نبود و موکولش کردیم به جشن تولدت ولی متاسفانه خانومی که قرار بود باهاش هماهنگ باشم از بس بی نظم و بی خیال بود که ترسیدم سر بزنگاه همه مراسم به هم بریزه و چون وقت نداشتم با کس دیگه هماهنگ کنم این برنامه رو موکول کردم به بعدها و قرار شد یه جشن خودمونی بگیریم...

از طرفی من همه کارهای یه تولد معمولی رو تو ماهگردات برات انجام داده بودم....

با تم تولدت که باب اسفنجی بود همه ظرفای مخصوص بچه ها رو گرفته بودم و حتی میخواستم سفارش لباس تن پوش هم بدم که دیگه نشد...

حالا من مونده بودم و یه مهمونی فامیلی که باید خاص ،متمایز و زیبا باشه...

رفتیم آتلیه و یکی از عکسای اسپرتت رو ازشون گرفتیم برای روی کیکت...

مهم بود که یه کیک قشنگ با عکس خودت داشته باشیم که دقیقا نشون دهنده تولد باشه...

شیرینی ها و شکلاتت رو سفارشی گرفتیم شکلات رو روی شیرینی برامون چسبونده بودن و اسم قشنگت رو روش نوشته بودن...

کلا من از همه میشنوم که شیرینی فوق العاده شیک و زیبا بود...

اصل ماجرا انتخاب مکان برگزاری جشن بود که باید فضای زیبایی میداشت با غذای عالی و تعداد مهمونا چون حدود هفتاد نفر بود باید متناسب با تعداد مهمونا بود نه بیشتر که جلوه داشته باشه و یه جشن درخور ازش دربیاد...

خلاصه گشتیم و گشتیم تا اونی که میخواستیم پیدا کردیم....با کیفیت عالی و ما هم کاملا سخت گیر بودیم طوری که حتی مارک نوشابه ها و نوع برنج برامون مهم بود و پرسنل اونجام برامون سنگ تموم گذاشتن....

از اون شب از چند نفر شنیدم که حتی مراسم عقدشونو میخوان اونجا برگزار کنن و این منو خوشحال میکنه که همه چی عالی بود....

دوستای دایی محمد برامون سنگ تموم گذاشتن و با باباجون و دایی ها همه ی زحمت برگزاری جشن رو کشیدن و یه دکور عالی از آب دراومده بود واقعا...شب شاد و خاطره انگیزی شد همراه با پدیرایی خوب و همه چی متناسب و سر جای خودش...

خلاصه من راضیم و امیدوارم تو هم ببینی راضی باشی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)