آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

مامان فراموشکار

1395/8/3 11:43
نویسنده : مامان آرین
120 بازدید
اشتراک گذاری

نه اینکه فکر کنی حواسم به واکسنت نبود...کل هفته قبل از تولدت به همه یاداوری میکردم حواستون باشه...ولی چون با مادرجون -طبق معمول-رفتی واکسن زدی و بعدش هم خداروشکر اذیت نشدی دیشب تو فکر رفته بودم بدجور که نکنه واکسن نزدی!!!بعدش یهو یادم افتاد با شفق جون و مادرجون رفتی و حتی چون گریه میکردی شفق جون برات بستنی خریده بود که آرومت کنه!!!....هم یهو خیالم راحت شد هم ناراحت این شدم که چقدر دغدغه های کاری میتونه رو فکر یه مادر اثر بذاره...همیشه خوشحال هستم و افتخار میکنم به اینکه سالهاست دارم کار میکنم و شغلم و محیط کارم عالی هست...به محیط و آدمایی که سالهاست در کنارشونم...و خدارو شکر موقعیت مالی خوبی دارم...اما دیشب فهمیدم که همیشه یه نیمه خالی لیوان هم وجود داره....این آخه مگه چیزیه که من فراموش کنم؟حالم از دیشب گرفته شده...حتما بعد از این دوران شلوغ کاری دو سه روز مرخصی می گیرم خونه تنها پیشت باشم...باید زودتر از اینها این شانسو به خودم میدادم...این میشه برنامه هر ماهه... قول میدم....

پسندها (1)

نظرات (0)