آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

آرین بعد از چهل روزگی

1394/8/16 14:08
نویسنده : مامان آرین
123 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از حدود 45روز آرین کوچولو رو برای اولین بار بردیم خونه خودمون وقتی رفتیم اشک تو چشمای همه جمع شده بود و کلی اصرار می کردن که نریم منم از حال بد بقیه واقعا خودمم حالم بد شده بود نگران بابام بودم که فشارش بالا نره و خلاصه شب بدی بود عجیب اینکه ما قرار بود دوباره فرداش بگردیم!!ولی همه بهت عادت کرده بودن و حتی چند ساعت دوریتو نمی تونستن تحمل کنن وقتی بردیمت خونه و برای اولین بار اتاقتو بهت نشون دادیم یه کم حالم بهتر شد به هر حال به خونه خودت خوش اومدی گل پسرم.

از فرداش رفت و آمد هر روزه ی من و آرین و باباجون از خونه خودمون تا خونه پدرم شروع شد البته روال قدیم خودمم دقیقا همین بود فقط الان یه کوچولوی ناز و دوست داشتنی هم به جمعمون اضافه شده!

اما اصل مطلب اینجاست که من هر روز نی نی نازمو سه ساعت نمی بینم چون از بعد چهل روزگی آرین هر روز سه ساعت می رم سرکار ولی خیالم کاملا راحته و می دونم مادرجون و بقیه حتی از منم بیشتر هوای گل پسرمو دارن.

همکارام قبل و بعد از به دنیا اومدنت حسابی هوای ما رو داشتن و همین الانم که پاره وقت میرم سرکار قطعا فشارشو بقیه دارن تحمل می کنن و من واقعا ازشون ممنونم اما از طرف دیگه خوشحالم که تو دقیقا اون موقعی که به دنیا اومدی که باید میومدی من همیشه معتقد بودم آدم وقتی باید بچه دار بشه که نه به خودش و نه به اون بچه سخت نگذره و حالا خدا رو شکر می کنم که شرایطمون برای دعوت از یه مهمون کوچولو مهیا بود و خداوند هم دعوتمونو بی جواب نذاشت.

خدایا به خاطر همه چیز تا ابد ممنون...

 

پسندها (1)

نظرات (0)