آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

یه تشکر ویژه

1394/12/4 8:15
نویسنده : مامان آرین
145 بازدید
اشتراک گذاری

اینبار مخاطب عاشقانه هام تو نیستی پسر کوچولوم...به جاش میخوام از کسی بگم که گل سرسبد همه ی مهربانانیه که وجودشون آرامش و شادی رو نصیب زندگیم کرده....مادر عزیزم که همیشه بار سختیهامونو به دوش میکشه بدون این که هرگز کلامی در خصوصش به زبون بیاره یا انتظار تشکری داشته باشه منم سعی کردم ازش یاد بگیرم و هیچ وقت داشته ها و نداشته هامو جار نزنم به قول مادرم کسی که اعتماد به نفس داره نیاز به تایید شدن نداره     آره پسر گلم خوشحالم که ساعتهایی از روزت رو که مامانت پیشت نیست تو اون خونه و با اون آدما سپری میکنی یه محیط آروم با آدمایی به دور ازتنش و اضطراب که اطمینان دارم به یاری خدا تاثیر مثبتش بعدها در زندگی دایی هاتم دیده میشه و رندگی موفقی خواهند داشت چون اینطوری بار اومدن و از الان چه قدر دلم میخواد تو هم اون طور باشی....مامان من پر انرری و سرزنده ست و هر جا میریم باور نمیکنن مادر و دختریم همه فکر میکنن خواهریم و بعضی ها تا آخر هم باور نمیکنن...خوشحالم که در کنار من یه مامان جوون و پر نشاط دیگه هم داری و اطمینان دارم یه پسر شاداب و سالم بار میای که نتیجه تربیت هر دوی ما خواهد بود....پدر و مادرم همیشه در گفتار و رفتار و کردارشون برام باعث افتخار و سربلندی بودن...رفتار و گفتار سنجیده چیزیه که ازشون یاد گرفتم..الهی شکر که وجودشون برام باعث مباهات و افتخاره...هرگز لازم نبوده خط تیره ای از خاطراتی که برام ساختن رو پاک کنم همیشه برام یادواره ی احترام و افتخار بودن....مادر من از اون مادربزرگایی نیست و اصلا راستشو بخواین لفظ مادربزرگ براش خنده داره که نوه باعث سرگرمیش بشه برعکس من و آرین کاملا برنامه زندگیشو مختل کردیم و من اینو خوب میدونم....ولی هرگز هرگز حتی کلمه ای چه پیش خودم چه دیگران اعتراضی حتی از سر شوخی ازش نشنیدم بعضی وقتا ازش تشکر میکنم مثلا بعد از یه شب بیداری برای آرین جوابمو حتی نمیده و این یعنی تشکر لازم نیست....مادر عزیزم به زبون نیاوردن زحمتایی که میکشی دلیل بر این نیست که منم نبینم و نفهمم

 

 

دنیا دنیا ازت ممنونم ❤❤❤❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)