آرینآرین، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

جوجوی قشنگم آرین

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشسب است...

1395/4/5 12:01
نویسنده : مامان آرین
277 بازدید
اشتراک گذاری

یا علی

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید.....

ایام شهادت فاتحه خیبر تسلیت...

و برای مردانگی ها و عدالت پیشوایمان شادباش...

ولی برخلاف تمام سیاه پوشیدن ها و عزاداری ها شب قدر که از دیر باز برایم23رمضان بوده و هست فرخنده باد که من هرگز نفهمیدم چرا مردم در شبی که بالاتر از هزاران سال است و ملائک و فرشتگان هرلحظه ی آن را بین آسمان و زمین در حرکتند و شب رحمت و مغفرت و نوشتن تقدیر است سیاه میپوشند و روضه میخوانند و گریه می کنند و بر سر میزنند و لیلالی قدر را به هم تسلیت میگویند...

که من هرگز نفهمیدم این نفهمیدن ها را....

ای کاش و فقط ای کاش پسر گلم زور من به جامعه بچربد برای فهماندن راه بندگی کردن به تو...

خدای امروز و فرداها تو همانی که بر گناهانمان صبر می کنی همانی که ستار العیوبی همانی که مهربانی بی مثالی همانی که صبر و قرار به دلها عنایت می کنی همانی که توبه پذیر و آمرزنده ای همانی که بی چشم داشت می بخشی و می بخشایی...

و من همانم که گاهی آنچنان از تو دورم که فقط خودم می دانم و همانم که گاه و یبگاه برای خواسته ای نزدت می آیم و صدای اعتراضم گاه گوش فلکت را کر میکند و همانم که گاهی خوبی ها را از خودم می بینم از خودی که از ذره کمتر و پست ترم و تو می بینی و ادبم نمی کنی....

خدایی که قرانت نور است...خدایی که شریعتت حق است...خدایی که لحظه ای و ذره ای در بودنت تردید ندارم...خدای من و عزیزان من....تقدیرمان را به قدرت بیکرانت در شب قدرت نیک مقدر کن....خدایا دلهایمان را صاف...روزیمان را پیوسته...سلامتمان را حفظ...نگاهمان را پاک...دنیایمان را عاری از تعصب و غرور....فرجاممان را نیک...آخرتمان را آباد...

پارسال شب قدر بیشترین چیزی که از خدا میخواستم سلامت تو بود عمرم و اینکه عاشقانه بغلت کنم امسال هستی و من در کنار نعمت بزرگ خداوند که بهترین هدیه زندگیمه امسال برای تشکر سر بر آستان منزهش میگذارم

خدایا لطف بیکرانت رو به همه ی مردم عطا کن ما رو بذار ته صف چون خیالم راحته که لطفت تموم نمیشه...

 

پسندها (3)

نظرات (0)